emacs-nox v Debianu?

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pondělí Srpen 23 09:42:10 CEST 1999

    PS> Kupodivu me jak se zda :-) vzdy tizi neco uplne jineho :-)
    PS> Nutnost instalovat casti XFree86 i tam, kde zadne XFree86 nikdy
    PS> nebude (za predpokladu, ze se s emacem nechci prekladat).

Tak to jsem nepochopil, co tě tíží.  Jak tu již padlo, balík Xových
knihoven má po rozbalení velikost necelé 3 MB, takže ve velikosti
problém nebude (na systém s jedním 40 MB diskem si asi nikdo nebude
instalovat Emacs z distribuce, nýbrž vlastní ořezanou verzi).  Možná by
pomohlo, kdybys uvedl, co přesně je tvůj problém?

Milan Zamazal

--
Některé zajímavé free softwarové projekty:
Česká nadace pro podporu free softwaru, http://www.freesoft.cz