POP3 schranka nelze vybrat

Boubelik Ales dino na fun.cz
Pondělí Srpen 23 10:39:29 CEST 1999

Dobry den,

nejde mi vybrat posta jen z nekterych uzivatelu (Linux 2.0.35). Zacalo to
zlobit az tento vikend a dnes rano mam dalsi nefungujiciho uzivatele.

Chybova hlaska, kterou port 110 vraci je

-ERR being read already /usr/spool/mail/user

Kdyz uzivatele smazu a zalozim znovu tak to nepomuze. Pokud zalozim uplne
noveho s jinym loginem tak vse funguje. Locky jsem na nenasel, tempy jsou
volne, prava spravna, tak nevim.

Poradte diky moc

		Ales B.

Ales Boubelik - system administrator

tel: (+420 2) 6600 2201                                               AGC,
a.s.
fax: (+420 2) 683 0255
Sokolovska 141
GSM: (+420 603) 882 842                                           Praha 8
180 00
e-mail: aboubelik na agc.cz                                           Czech
Republic