HAM radio

Miroslav Dvorak p96221 na macek.vsb.cz
Pondělí Srpen 23 10:02:37 CEST 1999

Zdravicko linuxaci a zaroven radioamateri,

  zvazuji koupi nejakeho Packet Radia. Zatim jsem mel moznost vyzkouset
BayCom a TNC5+DCom. Zdalo se mi lepsi to TNCcko. Najde se nekdo, kdo
poradi, popr. nakopne spravnym smerem (konfigurace jadra zvladnuta, snad
jen najit poradne programy, HAM-hautu a jine precteno). Ma prenos pod
linuxem nejake zvlastnosti, konfigurace daemonu, terminalovy pristup....

diky

Mirek

--

http://www.vsb.cz/~p96221