char-major-10

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Srpen 23 14:55:08 CEST 1999

Dne 23. 8. 1999 Petr Novotny napsal:

> co je zac char-major-10? A obecneji, kde se takoveto informace
> hledaji (krome prohledavani /usr/src/linux)?

Nasel jsem kdysi v jedne konferenci vzorovy conf.modules, ktery pokryje
udajne vsechny pozadavky na moduly (no, je to uz trosku dele, takze to mozna
dnes nepokryje vsechno, ale vetsinu asi ano). Letmym pohledem jsem zjistil,
ze char-major-10 jsou vetsinou mysi.

Kdyby to nekoho zajimalo, ten soubor jsem hodil na
http://linux.nawebu.cz/modules.txt

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison