JIT pro Linux (was RE: Linux - C nebo Java?)

Michal Fadljevic michal.fadljevic na brailcom.cz
Pondělí Srpen 23 17:24:47 CEST 1999

Ahoj Romane (i vsichni v konferenci samozrejme)

> tohle byl zacatek meho puvodniho postingu - JIT pro Linux zatim bohuzel
> neexistuje, ale my bychom do teto oblasti radi investovali. Pevne verim, ze
> je v Cechach dost lidi co jsou veci jako JIT (v podstate compiler) schopni
> napsat.
>
> -roman

Mam dve otazky:
1) Chtel bys vyrobit svuj vlastni JIT ? Na komercni bazi nebo
nejakou variantu free* ?

2) Kolik lidi tady v konferenci ma krome Linuxu samozrejme rado
i Javu a melo by potencielne+znalosti chut neco takoveho napsat ?

Michal

--
Michal Fadljevic (michal.fadljevic na brailcom.cz) +420/2/401-7198