cestina v X /RH6.0 - XFree86-3.3.3.1-52

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Srpen 23 21:10:51 CEST 1999

Jan Sykora wrote:

> Dobry den
>
> mozna bude nasledujici informace nekomu uzitecna - me stala jeden cely
> den prace nez jsem ji objevil.
>
> Indikace byla, ze v X v nekterych aplikacich (netscape) bylo mozne levou
> pulku horni rady klaves s nabodenicky escrz psat jen pres mrtvou klavesu
> a u hromady ostatnich aplikaci (gnome, kde, i xterm) nesly cestina
> vubec. V CZ howto jsem si pochopitelne nasel ledacos a postupne prosel
> vsechny mozne problemy, ale nakonec vse vyresilo nasledujici
>
> Balik  XFree86-3.3.3.1-52.i386.rpm    z update RH6.0 totiz obsahuje
> [...]

:-) ano, tato chyba tam je, v teto konferenci o tom jiz byla rec. Mate
naprostou pravdu, ze to je zakerna chyba. Hanba RedHatum :)) za jejich
zakernost vuci chudakum uzivatelum, kteri potrebuji lokalizaci ....

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...