Streamovani audia

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Srpen 23 21:15:08 CEST 1999

Dne 23. 8. 1999 Jiri Kucik napsal:

> Jede mi to dobre. Mam RA encoder i server, sehnal jsem to v dobe, kdy to
> asi jeste bylo zdarma. Dnes uz RA server stoji tezke prachy.

Nevim jak ted, ale asi tak pred dvema mesici byl Real Server zadarmo pro
nekomerni ucely a s nejakymi limity (napr. max. dvacet konexi).

Hele, a nebylo by mozna lepsi jit trosku jinou cestou? Tim myslim streamovani
MP3, server IceCast, klient treba WinAmp, Xmms apod. Encoderu je taky hafo.
Otazka je, na jak nizkou kompresi lze jit. Ale mel bys to zadarmo :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison