apache 1.3.6 a CGI

Tomas Kucera tom.kucera na sh.cvut.cz
Pondělí Srpen 23 21:23:09 CEST 1999

> prekompiloval jsem si noveho 1.3.6 apache, ale nedovoluje mi spoustet CGI,
> pouze, umistim-li je do /cgi-bin/
> zkousel jsem nastavit parametry jineho adresare, s options ExecCGI
> ale presto se script objevuje jako text/plain
>
> nema s tim nekdo zkusenosti?

pokud si dobre pamatuju, tak je treba do srm.conf pridat:

AddType application/x-httpd-cgi  .pl .cgi

pak bude spoustet soubory s temi priponami.
Myslite ale ze je to rozumne a hlavne bezpecne?

(o>    Tomas Kucera (kuca) student 4.rocniku FEL CVUT
//  \    tom.kucera na sh.cvut.cz, tomas na globe.cz
V_/_   ICQ: 33297193