Streamovani audia

mIHAU webmaster na tony.cz
Úterý Srpen 24 09:42:46 CEST 1999

>Hele, a nebylo by mozna lepsi jit trosku jinou cestou? Tim myslim streamovani
>MP3, server IceCast, klient treba WinAmp, Xmms apod. Encoderu je taky hafo.
>Otazka je, na jak nizkou kompresi lze jit. Ale mel bys to zadarmo :)

No o tom jsem zamozrejme uvazoval, ale jak rikam jde o zpristupneni hudebnich
ukazek "tupym masam" :)) RA player je std. soucasti IE4 a dale a myslim ze zde
nezbude nez se prizpusobit poptavce (a potazmo konkurenci, ktera ma snad ve
100% v podobnych pripadech ukazky v RA)... Ono je to samozr. pro nekoho
malickost, ale vetsina lidi si nebude chtit/umet konfigurovat browser pro prijem
streamovaneho mp3. To je realita.

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)