Shutdown a UPS

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Úterý Srpen 24 11:18:47 CEST 1999

Ahojte,

rad by som si ujasnil par veci okolo vypnutia pocitaca ked vypadne prud,
preto budem vdacny za akykolvek komentar k teme. Mam Debian potato,
smartups a situacia je takato:

Vypadne siet, UPS bezi na baterky, tie casom dojdu a pocitac dostane
low-battery varovanie. Demony co mam v tej chvili poslu prikaz, nech sa
UPS o xxx minut vypne a spustia shutdown, co ma v principe dve chyby:

- su UPSky, ktore nedokazu "delayed shutdown", napr. BackUPS (mam smolu)
- shutdown moze trvat dlhsie a UPS sa vypne predcasne (tiez mam smolu)

Logicke by bolo, aby prikaz na vypnutie UPS siel az ked je system bezpecne
dolu. No vtedy uz asi nema kto a ako ten signal poslat, ked system je
mrtvy, ze? Ide o komunikaciu po seriaku.

Ako je riesene vypnutie napajania v pripade ATX krabic?

--
jozef  :-)