pevna IP pro dialup

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Srpen 24 13:48:58 CEST 1999

> Ano, tohle vsechno mam odzkousene. :-)) A jeste neco navic. Disk... no ja
> do routeru disk nedavam. :-)) Je trochu zvlastni, ze kdyz se rekne Linux,
> lide si predstavi klasicke PC s jeho zdrojem a diskem. Mozna by Vas hodne
> prekvapilo, kde vsude linux muze behat a beha.

Co myslite pod slovom odskusane ? Bezalo to 2dni ? Mesiac ?
Ako dobre to islo tomu linuxu pre hore-uvedenej konfiguracii ??
Seklo ho po tyzdni ? Bolo ho treba rebootovat ?
Ked disk nepouzivate to mate filesystem aj s kernelom,binarkami a
configurakmi na jednej diskete ?
Ked moze linux bezat na ZX-Spectrum, tak uz ma neprekvapi asi nic.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }