mail na gsm

Mojmir Motycka mmotycka na elaso.cz
Úterý Srpen 24 20:23:48 CEST 1999

Dne Út, 24 srp 1999 jste napsal(a):

> 	Jiz nestaci, a to u zadneho z operatoru. ET ma krome predvolby 602
> dalsi GSM predvolbu 606 (uz nejakou dobu) a RM zacal pred nedavnem
> obsazovat cisla s predvolbou 604.
> 	Zdravi
> 		Radim H.

Omlouvam se, mate pravdu, ale jen castecne. U paegasu to opravdu
zatim staci. Pokud ovsem nahodou vase tel.cislo nema "kolegu" v jine
pegasi 060x. Ale jelikož to vycerpani cisel neni celostatni problem a
pri  pridelovani ciselnych kombinaci (ted myslim to 6-ti mistne cislo
telefonu) byla republika predem rozdelena do kraju (ci spise oblasti),
a navic nektera cisla jiz nejsou pouzivana tak to klidne muze jeste
nejakou dobu fungovat.
Pěkný  den                              Mojmír Motyčka
mailto://mmotycka@elaso.cz