Pomale TCP/IP na 2.2.10 proti BSD?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Srpen 24 21:16:45 CEST 1999

Zdravim,

ukazalo se, ze nastaveni /proc/sys/net/ipv4/tcp_timestamps na 0 pomaha,
a razem je ze 3 hodin 1 minuta.

Znate nekdo nejaky dalsi stroj s BSDI BSD/OS 3.0? Bylo by zajimave,
jestli maji podobny problem vsechny, nebo jen jeden server, co jsem na
nej narazil. Protoze to je ale virtual hostingovy server nejakeho
vetsiho providera, neni vyloucene, ze jsou podobne problemy i jinde. Pak
bych zvlast na serveru se squidem doporucoval timestamps vypnout -
takhle se na postizene servery neda prakticky dostat.

Zdravi

Petr Soucek