karta S3 Trio3D

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Středa Srpen 25 10:39:27 CEST 1999

On Wed, 25 Aug 1999, Radovan Garabik wrote:

W> : Presne tak. A take posledni (nebo predposledni) linuxove noviny.
W> : Hledejte klicova slova framebuffer nebo FBDev. Mimochodem rozchodil
W> : vubec nekdy nekdo framebuffer na vyssi frekvenci nez 60Hz?
W>
W>To uz nie je uplne pravda... xfree86 3.3.4 uz tuto kartu podporuju,
W>len treba uhadnut spravne modeline.

na s3trio3d existoval uz aj pred tym nejaky komercny xserver s 10minutovym
demom. ja mam vacsi problem - kartu S3 Trio3D/2X.. Vyzera ze to X v nazve
robi prisernu zmenu.. Skusal som aj v tom komercnom odpilit test na kartu,
vysledkom bola akurat fyzicky odmrznuta masina.

netusite niekto, co s TYM?

dik,
	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk