Upgrade na RH6 a knihovny

mIHAU webmaster na tony.cz
Středa Srpen 25 10:39:29 CEST 1999

Ahoj,
kdyz jsem pred nedavnem upgradoval muj rh5.1 na rh6, odstrelil jsem si nekolik
aplikaci (StarOffice) a hlavne JDK - muzete mi nekdo vysvetlit co znamena
ERROR IN LOADING SHARED LIBRARIES .... - undefined sybmol _dl_symbol_value
?
Zkousel jsem do systemu doplnit nejake ty *.so z distribuce staroffice podle
popisu, ale vysledkem bylo, ze mi pak neslo NIC - ani ls ani mc vlastne vubec
nic co potrebuje glibc a nakonec jsem byl rad, ze se mi to nejak podarilo
ozivit (zustal mi aktivni pouze kmail a pomoci Save as jsem prepsal
/etc/ld.so.conf :)) ) - nerad bych se dalsimi experimenty dostal znova do
podobne situace.

Omlouvam se, pokud se to tu uz probiralo, ale v archivu jsem nic na to tema
nenasel

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)