Upgrade na RH6 a knihovny

mIHAU webmaster na tony.cz
Středa Srpen 25 12:04:51 CEST 1999

>asi pri instalacii necitate help k packagom lebo tam su kniznice na spetnu
>kompatibilitu z RH5.x ;-)) dokonca aj uprava egcs aby mohol produkovat binarky
>pre tieto verzie RH !!!!

No priznavam se ze nerad prokousavam haldami dokumentace :) Moje chyba. Ale
pripada mi trochu nelogicke, ze mi to upgrade z 5.1 nenainstaluje sam - da se
predpokladat, ze to budu potrebovat. A v manualu jsem se ani ted nedocetl
nejake kapitolky venovane upgrade. A prochazet PACKAGE LIST a hledat co by se
tak asi mohlo hodit, to je dost mimo. Ale to sem asi nepatri.

Nainstaloval jsem si tedy compat* baliky. Doplnil /etc/ld.so.conf na
ty glibc20 knihovny, udelal ldconfig. Kazdopadne mi to stejne bylo houby platne,
java porad breci ze nemuze najit symbol _dl_symbol_value. Tedy ne ze by nemohla
najit nejakou knihovnu, spis v te, co nasla je neco jinak (neco chybi). Vdecny
za kazdou radu :)

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)