Problem se squidem

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Srpen 25 14:41:09 CEST 1999

> Prosim nema nekdo zkusenosti co znamena tato hlaska v access.logu ?
>
> 935579058.679    8  192.168.1.1 NONE/400 1094 NONE \
> error:unsupported-request-method - NONE/ --
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Stanice 192.168.1.1 je povolena, ale kdyz se chteji nekam webnout tak
> dostanou chybovou hlasku od squida a mne v access.logu pribude prave tahle
> hlaska. Nemuze tam byt nejaky chaos u nich v prohlizeci ? Kurizni na tom
> je, ze jim to slo od spovozneni presne jeden den, jak tvrdi, ale ja v logu
> z toho dne nemuzu prijit na jedinou IP, ktera by se te jejich vzdalene
> [...]

Sak chodte k tomu compu. A pokial mate squida 1.1.2x (mozno to pojde aj u
2.x):

telnet <vsa-squid> 3128

Trying x.x.x.x...
Connected to niec.squid.niekam.
Escape character is '^]'.

GET http://neviem.kde.cz/ http/1.0
2x <enter>

pokial je vsetko ok...mal by poslat stranku.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }