pevna IP pro dialup

Milos Prudek prudemil na nembv.cz
Středa Srpen 25 14:57:32 CEST 1999

> je to drazsi proto to musi byt lepsi, je ponekud ulitle, protoze zatimco
> SW routery v nasem podani slapou hezkou radku mesicu bez problemu, HW
> reseni na ktera se pripojujeme prave temito routery (tim myslim napr.

SW routery, HW routery.... neni to nahodou tak, ze cisco je normalni
POCITAC, s bootovanim a pameti, s jednoucelovym operacnim systemem (o
kterem jsem zaslechl ze je UNIX-like, ale to nemuzu potvrdit ani
vyvratit), ktery routuje diky tomu ze tam beha nejaky, mimochodem velice
kvalitni sw? Podle me pocitac jako pocitac... a kazdy pocitac se sklada
z HW casti a SW casti.

Mimochodem ne nadarmo se pred nekolika lety cisco prodavalo jako
x tisic za samotny hw
5x tisic za IOS+IP feature set

jenze dnes si musite k ciscu koupit IOS, ktery je "zdarma".

A co kdyby nekdo portoval linux na cisco? pokud by ten linux mel
disablovanou moznost doinstalace veci jako je apache, squid atd atd. a
pritom by mel ovladace k hw interfejsum cisca, tak by IMHO nebyl
principielne rozdil mezi IOS a Linux...

jenze cisco je proste softwarovy prukopnik, viz napr. RSVP/QoS... a na
linuxu se tyto veci objevuji az pozdeji... navic cisco ma velmi dobry
marketing takze cisco kupuji i lidi kterym by bohate stacil linux (ktery
nema zadny marketing).

--
Milos Prudek