pomale route

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Srpen 26 09:08:05 CEST 1999

> Nevite proc prikazu route dlouho trva (asi 30s) nez
> kompletne vypise tabulku? Stoji to na radku, na kterem
> se pak objevi:
>  default   gw 192.168.1.254    mask 0.0.0.0

skuste route -n
nebude resolvovat mena

> Jinak zadnou gateway nemam, muzu beztrestne
> zrusit radek GATEWAY=192.168.1.254
> v /etc/sysconfig/network ?

ano

> Pak mam problem s pripojenim k internetu:
> v /etc/ppp/options mam radek s defaultroute,
> ale pppd mi prida do routovaci tabulky spatny
> radek, prida mi tam
> default 194.228.191.62 0.0.0.0,
> ta IP adresa ale neni modemu, je to nejaka vzdalena?
> (tu mi s IP adresou pro modem prideli IOL)
> Kdyz routovaci tabulku rucne predelam na spravnou IP modemu, tak mi
> Internet funguje. Chtel bych ale, aby se spravne nastavila
> automaticky.

pppd s parametrom defaultroute by vam malo dat route, ktore nastavil
provider. ak vam to hodi nejaku blbost, kontaktujte providera.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }