Problem se squidem

Juraj Rehak glip na cyber-wizard.com
Čtvrtek Srpen 26 09:52:45 CEST 1999

> Prosim nema nekdo zkusenosti co znamena tato hlaska v access.logu ?
>
> 935579058.679    8  192.168.1.1 NONE/400 1094 NONE \
> error:unsupported-request-method - NONE/ --
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Znamena to, ze nebola pouzita ziadna z metod, ktore squid pozna (GET,
POST, ... ). Miesto pouzitej metody zapisuje do logu NONE (to tesne pred
error:) aby zabranil zapisovaniu blbosti do logu. Ostatne NONE si
nevsimajte, to prve je, ze stranku dodal z pamati s error kodom 400 a to
posledne, ze na to nepouzil ziadny protokol ;]

Btw. pravdepodobne si toho squida nastavili ako socks proxy a teraz sa
strasne cuduju ;]

> hlaska. Nemuze tam byt nejaky chaos u nich v prohlizeci ? Kurizni na tom
> je, ze jim to slo od spovozneni presne jeden den, jak tvrdi, ale ja v logu
> z toho dne nemuzu prijit na jedinou IP, ktera by se te jejich vzdalene
> podobala. Pak to 'najednou' prestalo jit. Ja nic s konfiguraci nedelal
> a oni take tvrdi, ze s tim nic neprovadeli. Ostatnim uzivatelum to jede
> bez problemu.
Neverte svojim uzivatelom.
1) Fungovalo im to (a v logoch nic nemate) = neslo im to, ale nechcu
vyzerat ako blbci, ze to hovoria az teraz (alebo ak tam je masquerading,
tak sli bez proxy ;)
2) Nic s tym nerobili = klikali jak besni, prepisali polku registrov (ak
vedia co je regedit) a minimalne 20x rebootovali ;]

> Ach jo, v posledni dobe me zacina squid pekne stvat.
Preco? Ved je to taky sympaticky (pamatovo nenazrany) soft ;)

--
                              .  ,           Glip