accounting + maskarada + SQUID ??

Ladislav Vyslouzil obchod3 na infos.cz
Čtvrtek Srpen 26 09:56:48 CEST 1999

Dobry den.

Chtel bych pouzivat kombinaci SQUID, maskarada pro ftp
a pocitani prenesenych dat pomoci ipchains.
Je to vubec mozne ?

Pocitani dat pouzivam jiz delsi dobu a bez problemu.
Tady se ale vyskytl problem. Data to sice pocita, ale
pripisuje je to pouze na IP 192.168.1.1 coz je sitova
karta v linuxu - 3c595 TX. U ostatnich klientu jsou porad same nuly,
at delaji co chteji - brouzdani, ftp ...
Pripojeni do internetu je pevnou linkou pres modem.

Zkousel jsem znovu prekompilovat jadro, ale bez uspechu.
Jadro je 2.2.5
Vypnuti maskarady taky nepomohlo.

pravidla pro maskaradu :
ipchains -P forward DENY
ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -j MASQ

pravidla pro pocitani dat :
ipchains -A input -d 192.168.1.1 -s 0/0
ipchains -A output -s 192.168.1.1 -d 0/0
.
.
.
az po IP 192.168.1.254

Zkousel jsem i parametr -i eth0, ale se stejnym vysledkem.

U klientu je nastavena default  gw 192.168.1.1

Dekuji za kazdou radu.
L.Vyslouzil