Nastaveni SB16 pod RH6.0

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Čtvrtek Srpen 26 10:26:33 CEST 1999

> Donedavna jsem pouzival RedHat 5.2 se zvukovou kartou SB16. Karta chodila
> bez problemu
> (byla nakonfigurovana programem sndconfig).Asi pred mesicem jsem presel na
> RH6.0 a karta
> se mi jiz nepodarila rozchodit. Pri bootovani systemu mi pri zavadeni modulu
> pro zvuk pise
> kernel [FAILED]. Nemel nekdo z Vas podobny problem ?
>
>   Jodyn

Mam podobny problem. Ale protoze jsem byl liny vymyslet jak to udelat, aby to
bezelo tak jak ma, tj. aby natahl modul sound pri startu, dal jsem do
/etc/rc.d/rc.local radky s insmod, ktery to natahne.

V navodu bylo tohle (/usr/src/linux/Doc*/sound/CMI*), tak jsem to upravil a
pouzil. Myslim, ze to neni ciste reseni, ale pro moje potreby to postacuje.

------------------------------- smik --------------------------------------
/sbin/modprobe sound
# You need to load the ad1848 module first. That matters, otherwise the
# chip falls into soundblaster compatibility and you won't get it back out
/sbin/insmod ad1848 io=0x530 dma=0 irq=5 soundpro=1
/sbin/insmod uart401
/sbin/insmod sb io=0x220 irq=5 dma=1 dma16=-1
/sbin/insmod mpu401 io=0x330
/sbin/insmod opl3 io=0x388

						Martin Zuber