X a spotreba pameti

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Čtvrtek Srpen 26 11:12:22 CEST 1999

Lukas Cirkva pise:

> Nechci soutezit, ale mel jsem Netscape 101MB a jeste rostl pri otevirani
> stranky s Javou. IMHO je netscape spatne napsany a hlavne uz dosti
> zataraly. Muj Gnome+E minimalne alokuje asi tolik pameti co Windows 98,
> ale narozdil od M$ je sprava pameti v Linuxu napsana daleko lepe. Takovy
> Linux (Unix) s dostatkem RAM swapac ani poradne nepotrebuje a to je pak
> radost s takovym systemem pracovat.
> Preji pekny den,
> KUKy

Delal nekdo nekdy nejake srovnani mezi Linux+Gnome+E (nebo treba
-E+AfterStep), co se tyce narocnosti na hardware? Porad mam pocit, ze W98 je
na dostatecne rychlych strojich rychlejsi nez Linux+Gnome+E a na slabsich
strojich jeste pouzitelne, narozdil od linuxoveho provedeni. Pokud to tak
je, myslite, ze se to da zlepsit (a zlepsi)?

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/