probleb s diakritikou v X win v RH6

gbagita gbagita na bb.web.sk
Čtvrtek Srpen 26 12:03:54 CEST 1999

Som zacinajuci uzivatel Linuxu a mam nasledujici problem:

Nainstaloval som RH6+X windows, k tomu aj ISO8859-2 fonty. Ked spustim
Netscape, tak stranky s kodovanim ISO8859-2 sa mi zobrazia spravne. Dalej
som si chcel nainstalovat aj slovensku klavesnicu podla Czech - Howto, co sa
mi asi aj podarilo. Prepinanie pomocou Scroll Lock a 2xShift ide, aj mi
dobre pise slovesnke znaky. Problem je v tom, ze vo vi a ani v xterm sa mi
nezobrazuju spravne spoluhlasky. Pri instalovani som nemal nastaveny
LC_CTYPE na sk_SK, ale potom som to nastavil v bash.profilu. Staci to
nastavit len tam, alebo treba to inde? Alebo bude to problen s fontmi alebo
s niecim inym?

Prosim poradte mi, ze v com by to mohlo byt

gabo