Problem se squidem

Milan Plsek linux na brno-city.cz
Pátek Srpen 27 08:28:24 CEST 1999

On Thu, 26 Aug 1999, Juraj Rehak wrote:

> Znamena to, ze nebola pouzita ziadna z metod, ktore squid pozna (GET,
> POST, ... ). Miesto pouzitej metody zapisuje do logu NONE (to tesne pred
> error:) aby zabranil zapisovaniu blbosti do logu. Ostatne NONE si
> nevsimajte, to prve je, ze stranku dodal z pamati s error kodom 400 a to
> posledne, ze na to nepouzil ziadny protokol ;]

Aha, ja si to u nich overoval, bohuzel vsechno jedou na Win  ( asi NT - a
to je prvni zadrhel, protoze to je pro mne vice mene neznamy OS, nevim co
je tam nutne nastavit ). Ten uzivatel mi rekl, ze tam sice maji nejaky
proxy server, ale on jej pry nepouziva - obchazi jej. Zadna
maskarada se mezi nami neprovozuje. Schema pripojeni je :
jejich_sit -- jejich_cisco ------------- nase_cisco -- nase_sit
Na obou ciscach jedou acl (jak vypadaji u nich nevim) nase propousti http
na port 3128 na pocitac se squidem. Pres sit se ty jejich pakety dostanou
v pohode - jinak by se mi ani neobjevily v logu, ze jo. Rozumim tomu dobre
pokud reknu, ze chyba bude asi nekde na jejich strane ?
Nema tedy nekdo nejaky napad cim by to tedy mohlo byt, nebo jeste lepe jak
to vyresit ? Co maji oni udelat aby nam sem prosly jejich pakety s
korektnimi metodami ?  ( Driv pouzivali web bez potizi ).
Jeste jedna otazka: Da se vyloucit, ze za tento problem muze squid ?

> 1) Fungovalo im to (a v logoch nic nemate) = neslo im to, ale nechcu
> vyzerat ako blbci, ze to hovoria az teraz (alebo ak tam je masquerading,
> tak sli bez proxy ;)

Hm, vyslo najevo, ze 'mozna' nemeli nastaveny spravny stroj, takze
pouzivali neco jineho od byvaleho providera :-) => neslo to nikdy.

> 2) Nic s tym nerobili = klikali jak besni, prepisali polku registrov (ak
> vedia co je regedit) a minimalne 20x rebootovali ;]

No, pouzivaji win, takze to mozna bylo i vickrat ;-)

Ahoj Milan