samba, NT4, CAD a chaos v otevirani souboru - snad vyreseno

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pátek Srpen 27 11:51:26 CEST 1999

hynek na med-tecka-cz.exe wrote:

> Trochu mi to pripomina problem s Novellem a dosovymi programy -- musel se
> nekam do net.cfg pridat nejaky parametr, ktery umoznoval soubory jakoby
> otevrit pro r/w i kdyz byly r/o, aby si DOSove programy nestezovaly.. No a
> v sambe byla nejaka podobna vec, pokud se vzpominam..

Hmm, zkusil jsem nastavit share modes = no , ale nepomohlo to.
Novou sambu jsem zatim nezkousel, neb volneho casu je malo :-(
ale protoze chci na linuxu zprovoznit LotusDomino, tak s upgradem
na RH-6 zmenim i sambu.

Take jsem dostal radu, abych postupoval dle prirucky k ACADu,
kterou vsak  nemame, nebo jsem spatrne hledal (Hummingbird Maestro).

Mezitim jsme ACAD upgradeouvali na LT 98, ale chaos v otevirani souboru
nezmizel.

Protoze jinde problemy se sambou nejsou, zacal jsem lovit v ACADu
a po nastaveni "External reference file demand load:" na disabled
je po problemu ( snad, neb jednou mi to zase vynadalo se stejnou
hlaskou jako driv. Vzhledem k tomu, ze si konstrukteri nestezuji,
tak to asi opravdu funguje:-).

Kde je opravdu chyba jsem zatim nezjistil, protoze
otevirani a ukladani souboru z ACADu pres nfs na HP-UX
funguje bez problemu a jine programy na NT se sambou spolupracuji
dobre, takze zavada je asi nekde ve spolupraci ACAD - samba,
ale pokud s upgradem samby problemy uplne zmizi, tak podam zpravu.

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Prumyslova 24, Znojmo              phone:+420-624-221872
Czech Republic                       fax:+420-624-226501