inicializacia pre srand()

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Srpen 27 12:26:08 CEST 1999

poradte mi niekto dobry inicializator pre srand() funkciu .

teraz tam mam toto:

	/* nieco podobne dobre facha v perle */
	srand( time(NULL) ^ ( getpid() + ( getpid() << 15)));

ale potom mi rand nevracia celkom dobre rozhodene vysledky ( prvu hodnotu )

nemate niekto dobry tip ?
		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying