BogoMIPS - pomery ruznych CPU

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Srpen 27 13:45:06 CEST 1999

> O tom, jak rychle dokaze procesor cyklit v nejake smycce.
To jsme si prave myslel. Proto by to (zjednodusene receno) melo merit
"vykon" CPU.

> Mam dojem, ze je na to dokonce nejake (Mini-) HOWTO.
Je. Uz jsem ho taky prohlednul.

> Muzete, ale vysledky nejsou prilis reprezentativni.
To sice nejsou, ale je to lepsi nez nic.

> Vy nevite, ze se Celeronu rika Deceleron? :)
V tom miniHowto jsem se docetl, ze by se mela objevit priblizne
hodnota clock*koef, kde "koef" je :

0.4 pro P, 0.5 pro 486, 1.0 pro PII a Celeron, 2.0 pro P MMX.

Z tohoto pohledu propadl P200MMX - mozna proto, ze ma chipset VIA
(druhe P ma Intel).

Zeptam se tedy jeste jinak :
Delal nekdo z vas upgrade P -> P II (resp. Celeron) ? Jaky byl
subjektivni narust vykonu ?

Pokud bych uvazoval o Celeronu, ktery ma sbernici take na 66 MHz, mel
by byt narust mezi P 200 (resp. 233) -> C 333 zhruba o 50%. Pak by
takova investce byla tak trochu zbytecna. (ono to bude IMHO vic, ale
nevim, jak moc se projevi vetsi cache na CPU). A na vykonejsi CPU by
si tucnacek stejne musel pockat.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s