Zoznam pouzivatelov linuxu.

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Srpen 27 13:17:52 CEST 1999

On Fri, 27 Aug 1999, Zakkr wrote:

>  ... chvalihodne ...
>
>  neni to jen o Linuxu ale o ostatnim free/open softu:
> 	http://www.freesoft.cz  --> reference

ma to jednu chybu. nekdy davno tam ten seznam byl. Vim to, delal
jsem ho ja :-). Problem je, ze dnes tam je "to co bylo okolo"
a zbytek se nekam propadl. Jelikoz od cca minuleho roku se
dane veci vubec nevenoval (nejak nezbyl cas :-(()
tak ani nevim kam to zmizelo. Je tam nekolik firem, ktere
tam zrejme nekdo pridal nekdy nedavno, zbytek je fuc :-(

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic