Red HAT na 386/sx

Jirka Harcarik jiri.harcarik na instar-its.cz
Pátek Srpen 27 13:24:09 CEST 1999

Mam doma starou 386/sx 33 MHz, 8M ram, 515 HDD , floppy a cd a
512kb video.
Pojede mi na tom linux ? Zousel jsem ho nainstalovat, ale moc mi to nejde.
Kdyz tam mam disk 100 MB, tak je vse ok a instalaci bootnu
z diskety a pak jedu z cd, ale mam malo mista na disku.
Kdyz jsem tam vrazil 515HDD (na nemz v pohode provozuju i win95osr2 a celkem
svizne),tak mi instalator nasel hda maxtor 515 ....
hdb atapi cd ....., ale dostal jsem se nejdale k obrazovce s volbou fdisku,
pak mi zarve, ze v mem pocitaci nejsou zadne pevne disky a koncim akci.
Prito kdyz to butnu, tak je detekuje dobre a vypise i nazev disku. Opravdu
uz nevim, co bych jeste zkusil. Jo je to red hat 5.1. Disk vadny neni
protoze ho normalne pouzivam, poradte co s tim, nebo to snad nepujde a budu
se muset vratit k 95kam?!?

Jirka TLAMIK Harcarik