NIC a AXFR (was Re: ACL v BINDU - vyznam...)

Dan Lukes dan na fio.cz
Pátek Srpen 27 13:20:54 CEST 1999

Petr Novotny wrote:

> Ale jiste, mne taky nevadi, a to presne do okamziku, kdy mi
> odmitne zaregistrovat domenu, ze se jim nepovedlo ls -d v
> nslookupu. Pak se nas*ru.

	Technicka poznamka.

	Vsichni tady maji jasno v tom, ze NIC odmitne registraci,
pokud se mu nepovede AXFR. A ja se ptam - zkusil to nekdo ?

	Ja sveho casu registroval domenu, ktera napoprve neprosla tech
testy, protoze obsahovala nestandardni zaznamy. Prosla vsak
napodruhe, po me namitce, ze registratorovi neni nic do zaznamu, ktere
v domene mam, pokud registrace takove domeny nezpusobi porusenim
zavaznych RFC nejake problemy uzivatelum. CZ-NIC vyslovne potvrdil,
ze mu skutecne do zaznamu uvnitr domeny pri splneni teto podminky
nic neni.

	Ptam se tedy podruhe: zkusil nekdo v realu zaregistrovat
domenu se zakazanym AXFR a byl definitivne odmitnut, nebo je to jen
takove folklorni prohlaseni ?

							Dan
--

Dan Lukes              tel: +420 2 24102474,  fax: +420 2 24102301
root,  postmaster (and  *master) of FIONet,  webmaster of KolejNET