Linux video capture interface: v1.00

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Srpen 27 15:37:41 CEST 1999

> Nejspis neco, co pouziva Video 4 Linux, pro nejz mate zrejme
> zakompilovanou podporu v Linuxu.
Nemam. Jedina polozka z oddilu "Vidoe for linux" je :
# Video For Linux
CONFIG_VIDEO_DEV=y
CONFIG_RADIO_GEMTEK=m

A jak jiste uznate, s timhle to urcite nesouvisi.

> To urcite ne. Bude to umet grabovat video z nejakeho frame grabberu.

Muzete to trochu rozvest ? Tohle nejak nedokazu prevest do normalni
reci.

BTW pod Wokny se objevila v sekci "radice zvuku, videa a her" polozka
"S3 Video Capture Driver".

Je to zpusobene tim, ze jsem prehodil videokarty a ted pouzivam tu
Diamondku. Ale stejne nechapu, co vlastne tohle nove zarizeni ma
umet. Na Inetu jsem nasel pod timhle heslem odkazy na sw reseni,
ktere dokaze z X serveru vytahnout obsah a ukladat do souboru. Ale
nic o hw podpore na karte.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s