prenos syst. na jiny disk

Marek Blaško blasko na vuje.sk
Pátek Srpen 27 15:25:28 CEST 1999

PVT a.s., pracoviště Náchod wrote:

> Dobry den
>
> Mel bych dotaz. Poradte mi nekdo, jak nejlepe prenest komletni system na novy > disk(vymena za vetsi).Nekde jsem cetl ze pomoci dd, ale z dokumentace se mi > nepodarilo vycist jak.
neviem ci v tejto alebo lsovenskej konfere sme otom hovorili
princip bol jednoduchy:
na novom disku si vytvoris particie (swap,root,usr,...)
naformatujes si ich primountujes si celi strom a prekopirujes
upravis /etc/fstab
nainstalujes lila na novu particiu, zevraj sa to da bez boot disku spravit
(nejak mu to povies v lilo.conf ja som to nepotreboval tak neviem )
a to je vsetko
--

Odbornik je clovek, ktory sa uz dopustil vsetkych obvyklych chyb v urcitem
oboru.  Neils Bohr