Jak rict TeXu, kde ma hledat *.sty soubory?

Jan Marik marik na marilyn.uochb.cas.cz
Pátek Srpen 27 15:52:44 CEST 1999

Petr Kolar wrote:

>    Jak informovat TeX, kde ma hledat tyto soubory?

Ja jsem pridaval nejaky *.sty a *.cls do TeXu nasledujicim zpusobem :
1. nakopiroval jsem adresar blabla v kterem to bylo do /usr/share/texmf/tex/

2. pustil program texconfig a tam jsem pustil neco jako 'rebuild database ls
-R' nebo tak nejak
a fungovalo to.

jm