WordPerfect8 a Debian potato (jadro 2.2.10)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Srpen 27 16:34:16 CEST 1999

Dne 27. 8. 1999 Petr Hlustik napsal:

> snažím se rozběhnout WordPerfect8 na "unstable" Debianu. Při rozbalování si
> WP stěžoval na chybějící libXpm.so.4, tomu pomohl link do /lib. Ale po
> startu mi xwp segfaultuje. Na konci výpisu strace jsou nějaká mapování do
> paměti. Neřešil jste to už někdo? Konec strace je dole.

Pokud me pamet neklame, WP je linkovany proti libc5 a vy mu zrejme tim linkem
podstrkujete knihovnu kompilovanou proti glibc. Nainstalujte si knihovny pro
provoz libc5 aplikaci a pak vhodnym nastavenim LD_LIBRARY_PATH zajistete, aby
si pro ne WP sahnul.

S pozdravem