Problém s grafickou kartou S3 trio 3D v Red Had 5.1

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Sobota Srpen 28 18:12:25 CEST 1999

Dne 28. 8. 1999 Milos Prudek napsal:

> To co hledate je podrobne popsano v nejnovejsich Linuxovych Novinach,
> www.linux.cz

Ja bych jenom podotknul, ze s frame bufferem Vam to pojede nejspis v 60 Hz
(snad to lze i zvysit pomoci fbsetu, ale me se to nepovedlo) a bez
akcelerace. Dusledek: clovek malem prijde o oci a prace se stava utrpenim.

A co bych to byl za cloveka, kdybych pomluvil jedno reseni a nenabidl jine,
ze? Takze bych doporucil stahnout XFree86 3.3.4 (binarky pro glibc Linux jsou
uz primo na ftp XFree86,
ftp://ftp.xfree86.org/pub/XFree86/3.3.4/binaries/Linux-ix86-glibc/). Tam uz
podpora je (Xserver SVGA) a beha to krasne. Mensi problem bych videl v tom,
ze mate RH 5.1, je dost mozne, ze tyto binarky jsou kompilovane proti glibc
2.1 (ale nevim to s jistotou). Zcela urcite to plati pro rpmka od Red Hatu
(rawhide).

S pozdravem