modprobe: can't locate module[eth,lo]

Milan Tichy tichy na utia.cas.cz
Neděle Srpen 29 11:07:35 CEST 1999

On Sat, 28 Aug 1999 horia na euroclub.rdsnet.ro wrote:

> [...]

Take se mi to stava, ale je zajimave, ze bez jakehokoli zasahu do
konfigurace se to nekdy stane a nekdy ne, kdyz masinu rebootuji.

						Zdravi, MT

  Ing. Milan Tichy			      e-mail: tichy na utia.cas.cz
     Computer Center, Institute of Information Theory and Automation
	    Czech Academy of Sciences, Prague, Czech Republic