symlink v ftpd

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Neděle Srpen 29 20:47:12 CEST 1999

Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk> wrote:
 : Zdravim.
 : V ramci anonymneho ftp by som potreboval spravit symlink do adresara ineho
 : filesystemu. Kedze ale skoro vsetky ftp-demony robia chroot, tak to asi
 : nebude mozne. Nepozna niekto nejaky demon, co by toto podporoval alebo
 : vedel dokazat ? Pripadne nejaky napad ako to spravit ?

medusa sleduje symlinky, je to inac celkom dobry server (pre admina co vie
programovat v pythone :-) - napriklad na stroji s 32 MB pamate to v pohode
zvladlo 290 userov naraz - pravda, to uz sposobilo totalne zahltenie LAN
:-)) ale je to komercne...
http://www.nightmare.com/software.html

inac ja som podobny problem pre proftpd riesil tak ze som korenovy adresar
nastavil na /, zakazal pristup na vsetko okrem prislusnych adresarov ktore
bolo treba citat a bolo to (fungovalo bez problemov)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |