Pripojeni na Internet telefonem

Karel Volejnik Karel.Volejnik na be-net.cz
Pondělí Srpen 30 01:47:39 CEST 1999

Dne Ne, 29 srp 1999 jste napsal(a):
> Omlouvam se za zacatecnicky dotaz, ale po precteni manulalu v tom mam totalni zmatek.
>
> Muzete mi nekdo v bodech jednoduse shrnout co musim udelat, abych se pripojil ke svemu poskytovateli po telefonni lince (navigator, posta atd.).

Potrebujete:

1. modem + telefonni linku
2. 2 hodiny casu

ve standardni distribuci si prectete PPP-HOWTO. To bude asi navod, vedouci
nejrychleji k vysledku. Alespon pochopite, o co jde. Po porozumneni zakladum uz
snadno spustite napr. Kppp z KDE (ale pozor, ve standardni distribuci RH6.0
jsou spatne vlastnicvi a permissions pppd, chat, ... - to si musite opravit,
jinak Kppp nerozbehnete).

jinak archiv konference (ale myslim, ze tam najdete stejne jenom odkaz na
HOWTO).