pevna IP pro dialup

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Srpen 30 10:40:45 CEST 1999

On 30 Aug 1999, David Rohleder wrote:

> Jenomze bootp a dhcp je definovano pouze na mediu, ktere ma MAC adresu
> a tu asynchronni linka urcite nema.

Presto to na CISCU bezvadne chodi a je to pomerne dobra vec kdyz muzete
stanici pripojovane pres dialup dynamicky sdelit NS MX GW a jine veci
podle toho kam se zrovna pripoji .... Smozrejme ze to neni standartni
implementace, ale v podstate jde o to prevzit bootp/dhcp request z linky,
vyplnit patricna policka a vratit ho do te same linky. Drobnost, ale
potesi ...