Rootovske heslo ?

Petr Sindelar - PeS sindelap na upol.cz
Pondělí Srpen 30 10:52:41 CEST 1999

On Sun, 29 Aug 1999, mario wrote:

> to tedy znamena, ze kdyz se mi nekdo dostane k masine a zrebootuje ji v
> single rezimu, muze si v ni pak bez root hesla delat, co chce? to asi neni
> prilis bezpecne, nebo se pletu?

Pokud mate spatne nastevene lilo tak ano. Je ale mozne zaheslovat lilo a
potom je vse bez problemu. Ja pouzivam lilo s hesly (pro linux tam mam
jeste resticted, abych svuj server mohl rebootovat vzdelene a nechtelo to
heslo), vice man lilo.conf. pro jistotu doporucuji zaheslovat setup a
vypnout bootovani z mechaniky (tez pouzivam, jednak muzu zapomenout
disketu v mechanice a jednak se mi nikdo neprolomi do systemu).

                        PeS the Elven Mage
                        (sindelap na upol.cz)