prenos syst. na jiny disk

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Srpen 30 11:54:48 CEST 1999

On Fri, 27 Aug 1999, Marek Blaško wrote:

W>Ano ak si ROOT tak to nemeni vlasnikov.
W>--
W>
W>Odbornik je clovek, ktory sa uz dopustil vsetkych obvyklych chyb v urcitem
W>oboru.  Neils Bohr

ahoj,

	na kopiu filesystemu nepouzivajte cp -r, ale
		cp -a

	inak uz som niekolko krat takto system preniesol a bez problemov.
ak je cely filesystem na jednej partition, vyzera to NAPRIKLAD takto:

	mount /dev/hdb1 /mnt
	cp -a /{etc,bin,sbin,dev,usr,opt,boot,var,lib,tmp} /mnt
	mkdir /mnt/proc

	druhy krok je spravit lilo. toto pisem len z hlavy, takze to
	mozno nebude to prave alebo optimalne - ale neva.
	* do /mnt/etc/lilo.conf dajte riadok
		disk=0x80
	* poprepisujte vsetky hda na hdb, hlavne riadok boot=
	* napiste lilo -R /mnt

	nezabudnite nastavit partition hdb1 ako bootovatelnu

cely tento pokec predpokladal, ze ide o IDE disky.. ak scsi o SCSI disky,
je to dost podobne.

S pozdravom,
	Milan Pikula
--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk