problem s 2.2.11?

Pondělí Srpen 30 15:16:53 CEST 1999

Ondrej Suchy (ondrej.suchy na eurexa.cz) wrote:
: dobry den,
:
: uz se dvema dalsimi lidmi jsem se shodl, ze po upgrade na 2.2.11 nam
: nahle padaji jinak stabilni masiny (bez sebemensich naznaku problemu v
: logach). rad bych se tedy zeptal, jestli nekdo pozoroval podobne
: problemy.

Tak ja budu treti. Pocitac ktery bezel stabilne uz nejaky ten rok s jadry
nekde od 2.0.30 mi dvakrat spadnul na nedostatek pameti (Out of memory for *,
za * dosadte bash, inetd, crond atd.). Fungovalo jen routovani a ipchains,
vcetne maskarady. Downgrade na 2.2.10 to vyresil. Ted uz je zname proc:
v jadre 2.2.11 byla nejaka chyba v TCP kodu ktera vedla k memory leakum.
To je taky duvod proc se mi to na jinych pocitacich neprojevilo: pouze na
tomhle bezi celkem dost zatizeny squid. Zitra zkusim 2.2.12.

Leos Bitto