pevna IP pro dialup

Pondělí Srpen 30 15:38:08 CEST 1999

Petr Simek (petrsi na jcu.cz) wrote:
: On 30 Aug 1999, Leos Bitto wrote:
:
: > : > Jenomze bootp a dhcp je definovano pouze na mediu, ktere ma MAC adresu
: > : > a tu asynchronni linka urcite nema.
: > :
: > : Presto to na CISCU bezvadne chodi a je to pomerne dobra vec kdyz muzete
: > : stanici pripojovane pres dialup dynamicky sdelit NS MX GW a jine veci
: >
: > NS muzete sdelit primo pomoci protokolu PPP, MX nesdelite ani pres BOOTP ci
: > DHCP, GW je vzdy ta druha strana tak neni co sdelovat. Uteklo mi neco?
:
: mozna jeste TS,  ale jak u SLIPu ?

Timeserver? Tato polozka sice v BOOTP i DHCP je, ale jeste jsem nevidel klienta
ktery by ji pouzival.

No a pouzivat SLIP? To snad ani nemyslite vazne...

Leos Bitto