Jaky modem well nebo askey

Stanislav Boscik boscik na sykora.cz
Pondělí Srpen 30 16:48:35 CEST 1999

Vetsina PCI modemu jsou winmodemy, ktere pod linuxem nepobezi.
Pro info o Well modemech zkus http://www.wellmodem.com.tw/56modem.htm a
vyhni se vsem ktere jsou oznaceny jako HSF nebo HCF (priadne ktere
nejsou oznaceny ze bezi v DOSu).

Ing. Stanislav Boscik     mailto:Stanislav.Boscik na sykora.cz
Sykora CZ s.r.o.              	       http://www.sykora.cz
28. rijna 125, 702 00 Ostrava         tel.: +420-69-6693244
Czech Republic                        fax.: +420-69-6632877
/---  Join project http://setiathome.ssl.berkeley.edu  ---/