GNOKII SW pro komunikaci tel NOKIA a LINUXu

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Úterý Srpen 31 00:31:04 CEST 1999

Jan Cervenka wrote:

> Dobry den ci noc,
>
> Neinstaloval nahodou nekdo tento SW na LINUX RH 5.1??????????????
> Je to verze gnokii-0.3.0-1.i386.rpm
> Instalace na RH 6.0 probehl OK, ale u RH 5.1 mi hlasi, ze nemuzo najit
>
> libgdk- 1.2.so.0
> libglib-1.2so.0
> libgmodule-1.2.so.0
> libgtk-1.2.so.0
>
> eventuelne, jestli nekdo nevite, ve kterem baliku se patricne knihovny
> nachazeji???

vypada to jako gtk+ (gtk*rpm). nicmene na mem RH 5.1 je to ve verzi
1.0.1. 1.2 je tusim az na rh6 a chce to glibc2.1.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU