Wavelan

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Srpen 31 06:08:38 CEST 1999

Dne Po, 30 srpen 1999 jste napsal(a):
> A co zkusit ovladace z:
>
> http://www.fasta.fh-dortmund.de/users/andy/wvlan/
>
> David
Presne tak.
Pokud chcete pouzit na kazde karte jiny kanal musite pouzit tyto ovladace.
Jak jsem jiz psal zkousel jsem je proti WavePointu v kombinaci s ovladaci od
Lucentu a bezproblemu.
Ovladace od Lucentu nastavit kanal neumi a asi v blizke dobe nebudou umet.
Jsou reseny hlavne na pouziti koncovych stanic pracujici proti WavePointu,
urcujici je pro ne nazev site, kterou vyhledaji. Prohledavaji vsechny kanaly
a vyberou ten nejmene zatizeny pokud na nem WavePoint vysila (jedna sit,
muze byt na nakolika kanalech, ale maximalne trech).

Danie Prynych