Red HAT na 386/sx

Marek Blaško blasko na vuje.sk
Úterý Srpen 31 07:27:43 CEST 1999

Leos Bitto wrote:

> Miroslav BENES (mbenes na tenez.cz) wrote:
> : Nedavno tu bezela debata, ze ktere vyplynulo, ze nektere
> : "update" balicky  na RH jsou kompilovane pro 486 a na 386 nejedou.
>
> To je pravda. Obecneji: jakykoliv vetsi program kompilovany pomoci egcs
> 1.1.2 (toho co je v RH 6.0) s volbami -m486 a zaroven -O<cokoliv> kde
> <cokoliv>!=0 nefunguje na CPU 386. AFAIK to neni nikde zdokumentovane,
> ale proste je to tak.
Ja som to videl v man gcc tam je to napisane nie priamo ale ked si precitas
stat o strojovo zavislich prepinacov tak si to uvedomis. A este je tam napisane
ako spravit aby bol kod optimalizovani na 486 a sklapal na 386 :-)

P.S. je to prepinac '-nmo-486' citujem co je pritom v mane napisane:
       Control whether or not code is optimized for a  486
       instead  of  an 386.  Code generated for a 486 will
       run on a 386 and vice versa.

--

Odbornik je clovek, ktory sa uz dopustil vsetkych obvyklych chyb v urcitem
oboru.  Neils Bohr