samba-client problem

Jaromír Boško jaromir.bosko na stapro.cz
Úterý Srpen 31 08:51:59 CEST 1999

Protoze jsem potreboval nastavit vlastniky pouzil jsem smbmount a smbmnt z
verze 2.0.3-8.
a zatim se mi zda, ze se to snasi bez problemu.
smbmount "file://NT_Server/slozka$" -U uzivatel%heslo -c 'mount /var/tady -u
nobody -g nobody -f 440 -d 550'
Mimo jine v WHATSNEW pisi:
...smbmount ... hes been re-writeten to use libsmb code a clientutil.c is no
longer used ...

     Jaromír Boško
     STAPRO sro
bosko na stapro.cz

Leo Hadacz <hadacz na math.muni.cz> píše v diskusním
příspěvku:199908302103.XAA09445 na bart.math.muni.cz...
> [...]
> dostanu hlasku jako:
>
> a: neznámý přepínač -- C
> Usage: smbmount file://server/share mountpoint [options ...]
> Version 2.0.5a
>         -d debuglevel         set the debuglevel
>         -n netbios name.      Use this name as my netbios name
>         -N                    don't ask for a password
>         -I dest IP            use this IP to connect to
>         -E                    write messages to stderr instead of stdout
>         -U username           set the network username
>         -W workgroup          set the workgroup name
{sjis|euc|jis7|jis8|junet|hex}