Red HAT na 386/sx

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Srpen 31 11:28:00 CEST 1999

> co tak "file" na spustitelni subor z baliku ? to pise potrebni procesor
No jo, ale kde ten "spustitelny soubor z baliku" mam vzit ? Kdyz ten
balik lezi na ftp a jedine, podle ceho si vybiram, je jmeno (vim, co
potrebuji) a pripona (chci to na 386, takze ..i386.rpm).

A jak mam teda overit, ze neni prekladany pro 486 (a ze mi nepojede)
aniz bych ho musel (zbytecne) stahnout k sobe ?

> To sa pouziva a videl som to dost krat.
Popis podrobne, prosim.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz